2008-03-18

Att göra avslut och ägna sig åt andra saker

The Swedish boxer Aldo Colliander

Den 1:a mars 2008 skrev jag i min blogg ”The Swedish boxer Aldo Colliander”: På grund av oförutsedda händelser är jag tvungen att ta en paus från mitt skrivande. Bloggen får ligga och skvalpa till dess jag är färdig med annat som står i farstun och stampar och som kräver min uppmärksamhet. Så blev det skrivet, därför att jag redan då anade att en viss omställning var i antågande. Så har det också blivit, med råge.

Sedan 1:a mars har det hänt en del. Av ovanstående skäl har jag inte längre tid över för att hålla mig ajour med Aldos alla äventyr. Därför har jag omstrukturerat bloggen till att bli min egen blogg, där jag kan skriva om precis vad som helst som faller mig in och inte behöva känna att jag måste försöka hålla mig till den röda tråden, som måste hålla ihop, eftersom min avsikt från början varit att skriva en dagkrönika om Aldo Colliander och proffsboxning, dvs "The nobel art of selfdefenses".

Bloggen finns förvisso kvar, men har bytt namn, ansikte och inriktning. För de som är intresserade av Aldo Colliander och boxning i synnerhet och vill veta vad som skrevs är det lätt att hitta dit. Det är bara att klicka på Bilden ovan. den med de tre grabbarna som käkar hamburgare på McDonalds. Bloggen heter nu "Piraten", den siste kvarvarande piraten"

Läs även andra bloggares åsikter om:
, , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Konstiga sökresultat på aldo colliander

På g (?)
http://aldocolliander.com

Kapad (?)
http://aldocolliander.blogspot.com

poke // jonne

MAX (©) HOBSTIG sa...

Som jag skrev ovan, klicka på bruden med de blinkande folkungasköldarna så kommer du rätt.
För övrigt är det väl på plats att varna för spamgeneratorer. Det enda man kan göra är att: Bekämpa Spammen! Klicka här!


Sommarens sista servitris
Om kyrkhundar